Ολοκλήρωσα την παραγγελία μου. Τι συμβαίνει μετά;
Συγχαρητήρια που ολοκλήρωσες την αγορά στο Zaranikas Music Store! Έχεις επιλέξει τον καλύτερο Μουσικούλη στην Ελλάδα.
Αν βιάζεσαι να παραλάβεις, ελπίζω να πρόσεξες τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που παρήγγειλες! Άμεσα Διαθέσιμο σημαίνει ότι το προϊόν υπάρχει, 1 με 3 μέρες σημαίνει ότι υπάρχει σε περιορισμένη διαθεσιμότητα αυτή τη στιγμή και θα χρειαστούν παραπάνω ημέρες για την αποστολή της παραγγελίας, Αναμένεται την τάδε ημερομηνία σημαίνει ότι θα σταλεί την ημερομηνία που αναγράφεται και Κατόπιν Παραγγελίας ή Μη Διαθέσιμο ότι δεν υπάρχει καθόλου και θα βάλω ένα φίλο μου από το τμήμα ηλεκτρονικού εμπορίου να επικοινωνήσει μαζί σου για ενημέρωση, γιατί εγώ είμαι ντροπαλός!
Σίγουρα έχεις ήδη λάβει μέσω e-mail (στη διεύθυνση που δήλωσες) την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Τι; Δε σου ήρθε; Είσαι σίγουρος/-η ότι έλεγξες το φάκελο των ανεπιθύμητων/ spam e-mails; Πολύ προσοχή γιατί σε όλα τα βήματα της παραγγελίας σου, μπορεί τα e-mails που στέλνουν οι φίλοι μου για να σε ενημερώσουν σε ποιο στάδιο βρίσκεται, να είναι σε αυτό το φάκελο! Καλά, θα περιμένω εδώ……… Είδες που στο είπα;
Στο μεταξύ, ένας φίλος μου έχει δει την παραγγελία σου και αρχίζει να συλλέγει τα προϊόντα της. Αν τα προϊόντα της παραγγελίας (όταν ολοκληρώθηκε) φαίνονταν ως Άμεσα Διαθέσιμα τότε η παραγγελία θα αποσταλεί τις επόμενες ώρες. Σε πόσες ώρες; Λίγες, αρκεί να είναι εργάσιμη ημέρα σύμφωνα με το αναρτημένο μου ωράριο!
Τι πρέπει να κάνεις εσύ στο μεταξύ; Έλεγξε το e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας που έχει πάρει και επιβεβαίωσε ότι όλα είναι σωστά:
- Ονοματεπώνυμο παραλήπτη
- Διεύθυνση παράδοσης
- Τηλέφωνο επικοινωνίας για τη μεταφορική εταιρία
- Όνομα στο κουδούνι (αν διαφέρει από το "Ονοματεπώνυμο παραλήπτη")
- Ειδικές σημειώσεις και σχόλια
- και φυσικά τη λίστα με τα προϊόντα που έχεις παραγγείλει
Νομίζω ότι έχω κάνει λάθος στα στοιχεία μου ή ξέχασα ένα ακόμη προϊόν που ήθελα.
- “Και εγώ πώς θα πάρω το μπουζούκι μου στο μάθημα χωρίς θήκη;“
- “Τώρα, όπως έστρωσες θα κοιμηθείς!”
Μμμ, όχι πιά! Εγώ και οι φίλοι μου στο Zaranikas Music Store, ξέρουμε πολύ καλά, ότι με ένα μυαλό χειμώνα-καλοκαίρι, ε, θα ξεχάσεις και κάτι! Κανένα πρόβλημα! Μου είπαν να σου προτείνω να δεις το e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας και αν ξέχασες κάτι ή θέλεις να διορθώσεις κάποια από τα στοιχεία που συμπλήρωσες στη φόρμα της παραγγελίας να μας ενημερώσεις μέσω e-mail στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2105715165 και εμείς θα κάνουμε τα υπόλοιπα. Αλλά πρόσεχε… μην έχουν στείλει ήδη την παραγγελία σου, γιατί μετά δε θα μπορούμε να σε βοηθήσουμε ούτε εμείς! Και έχε το καλά στο νου σου… …οι φίλοι μου είναι πολυυυύ γρήγοροι στην ετοιμασία και την αποστολή της παραγγελίας.
Έχω μπερδευτεί με τις αλλαγές στην Κατάσταση της Παραγγελίας που μου έρχονται με e-mail.
Εδώ θέλω να σημειωθεί ότι εγώ τους τα είχα πει! Κι εγώ μπερδεύτηκα όταν έβαλα την πρώτη μου παραγγελία, πολλάάάαααα χρόνια πριν γίνουμε τόσο καλοί φίλοι με τα παιδιά. Όταν μου το εξήγησαν όμως, είδα ότι ήταν απλά τα πράγματα. Ας τα πιάσουμε, λοιπόν, από την αρχή: Όπως σου είπα στην πρώτη ερώτηση που μου έκανες, με το που ολοκληρώσεις την παραγγελία θα πάρεις ένα αυτοματοποιημένο e-mail με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σου, το οποίο θα τοποθετεί την κατάσταση της παραγγελίας σε "Επιβεβαιωμένη από τον πελάτη". 2 παράγοντες παίζουν ρόλο για το πόσα και ποια (άλλα) e-mails με αλλαγές στην Κατάσταση της Παραγγελίας σου θα πάρεις: Η διαθεσιμότητα των προϊόντων (που αναλύω, επίσης, στην πρώτη ερώτησή σου) και ο τρόπος που έχεις επιλέξει να σου στείλω την παραγγελία.
Αν έχω τα προϊόντα Άμεσα Διαθέσιμα κι έχεις επιλέξει τρόπο αποστολής/ παραλαβής:
- "Παραλαβή από Κατάστημα" τότε θα πάρεις μόνο ένα e-mail με τίτλο "Ενημέρωση διαθεσιμότητας" όπου θα σε ενημερώνει ότι η παραγγελία σου ετοιμάστηκε και μπορείς να περάσεις να την παραλάβεις.
- "Courier" τότε θα πάρεις μόνο ένα e-mail με τίτλο "Απεστάλη" όπου θα σε ενημερώνει για την courier που επιλέχθηκε και το tracking number της αποστολής.
- Κάποια "Μεταφορική" Εταιρία τότε θα πάρειςμόνο ένα e-mail με τίτλο "Απεστάλη" όπου θα σε ενημερώνει για την αποστολή της παραγγελία και το τηλέφωνο επικοινωνίας της μεταφορικής.
- "Οδηγός της ΖΑΡΑΝΙΚΑΣ" τότε θα επικοινωνήσουν τηλεφωνικά μαζί σου οι φίλοι μου για να κανονίσουν ραντεβού παράδοσης και μετά θα πάρεις μόνο ένα e-mail με τίτλο "Απεστάλη".
Πάμε τώρα στο ενδεχόμενο να μην έχω τα προϊόντα Άμεσα Διαθέσιμα. Αλήθεια, υπάρχει τέτοια περίπτωση;
Το μόνο που αλλάζει στην παραπάνω διαδικασία είναι ότι αφού πάρεις το αρχικό e-mail της επιβεβαίωσης της παραγγελίας σου, όταν δουν οι φίλοι μου ότι κάποιο από τα προϊόντα που χρειάζεσαι δεν το έχω, θα το ζητήσουν και θα σου αλλάξουν την κατάσταση της παραγγελίας σε "Η παραγγελία σας είναι σε επεξεργασία" 🙈. Εεε παιδιά στο τμήμα ηλεκτρονικού εμπορίου, ήθελα να 'ξερα το σκεφτήκατε πολύ το όνομα αυτό; Τέλος πάντων, μετά από αυτό η διαδικασία θα εξελιχθεί όπως σου περιέγραψα πριν.
Όπως ήδη ξέρεις με ενδιαφέρει να παραλάβεις το δέμα σου γρήγορα και με ασφάλεια. Γι' αυτό και παρακολουθώ στενά τις αποστολές να δω αν παραδόθηκαν. Έτσι, όταν βλέπω ότι έχει ολοκληρωθεί η παράδοση ενημερώνω τα παιδιά και αλλάζουν την κατάσταση σε "Ολοκληρώθηκε", ενώ αν δω ότι το δέμα μου γυρνάει πίσω γιατί δεν παρελήφθη στο χρονικό διάστημα που ορίζει ο συνεργαζόμενος μεταφορέας, η κατάσταση θα αλλαχθεί σε "Επιστροφή".
Υπάρχει φυσικά και η περίπτωση να μην υπάρχει και να μην αναμένεται το/ τα προϊόν/ -τα που επιθυμείς ή να έχεις τοποθετήσει ελλειπή στοιχεία επικοινωνίας και παράδοσης στην παραγγελία σου. Σε αυτήν την περίπτωση, θα επικοινωνήσουν οι φίλοι μου τηλεφωνικά μαζί σου για ενημέρωση και θα ακολουθήσει η αλλαγή της κατάστασης της παραγγελίας σε "Ακυρωμένη".
Η παραγγελία μου έχει αποσταλεί. Πώς μπορώ να μάθω πότε θα την παραλάβω;
Λοιπόν, όπως έχω αναφέρει ξανά στο παρελθόν και για μένα αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα η ταχύτερη δυνατή παράδοση κάθε παραγγελίας. Για αυτό το λόγο, έχω πολλές συνεργαζόμενες εταιρίες μεταφοράς, από τις οποίες επιλέγω τη βέλτιστη σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με την εμπειρία που έχω αποκομίσει μετά από τόσα χρόνια και το πιο πρόσφατο feedback που έχω πάρει από άλλες περιπτώσεις στις κοντινές περιοχές.
Για να περάσω στο ερώτημα που σε βασανίζει, όμως, θέλω να σου πω ότι αυτό εξαρτάται από το συνεργάτη με τον οποίο απεστάλη η παραγγελία σου:
Στην περίπτωση της courier, έχεις πάρει με e-mail το tracking number και μπορείς να παρακολουθείς συνεχώς την πορεία του δέματος στο αντίστοιχο site. Εκτός περιπτώσεων ανωτέρας βίας, οι παραδόσεις έχουν ως εξής:
- Εντός μεγάλων πόλεων (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Βόλος κλπ.): 1 εργάσιμη ημέρα
- Μικρότερες πόλεις & ελληνικά νησιά: 2 - 3 εργάσιμες ημέρες
- Απομακρυσμένες περιοχές: Έως και 5 εργάσιμες ημέρες
Στην περίπτωση της μεταφορικής εταιρίας, έχεις πάρει e-mail στο οποίο αναγράφεται η εκτιμώμενη ημερομηνία που θα φτάσει το δέμα στην περιοχή σου, σύμφωνα με την ενημέρωση του συνεργάτη μας. Για την πιο άμεση εξυπηρέτησή σου, προτείνω να επικοινωνήσεις την ημέρα που αναγράφεται στο e-mail ή την αμέσως επόμενη απευθείας με το συνεγάτη μας. Εκτός περιπτώσεων ανωτέρας βίας, οι παραδόσεις έχουν ως εξής:
- Εντός μεγάλων πόλεων (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Βόλος κλπ.): Έως 2 εργάσιμες ημέρες
- Μικρότερες πόλεις & ελληνικά νησιά: 2 - 4 εργάσιμες ημέρες
- Απομακρυσμένες περιοχές: Έως και 5 εργάσιμες ημέρες
Στην περίπτωση του οδηγού της εταιρίας μας, σίγουρα έχει επικοινωνήσει κάποιος φίλος μου τηλεφωνικά μαζί σου για να οριστεί ραντεβού παράδοσης. Για ότι άλλο χρειαστείς στο μεταξύ, μπορείς να επικοινωνήσεις με τα κεντρικά μας!
Τί πρέπει να προσέξω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου Μουσικούλη;
Η αγαπημένη μου ερώτηση! Αυτό άλλωστε αποτελεί και την πεμπτουσία του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πολλοί μπορούν να παραδώσουν γρήγορα αλλά όχι και τόσο πολλοί με την εξασφαλισμένη ποιότητα που παρέχω εγώ. Και γιατί το λέω αυτό;
Εγώ κι οι φίλοι μου είμαστε στο συγκεκριμένο, πολύ ιδιαίτερο, χώρο πάνω από 35(!!) χρόνια και συνεπώς, γνωρίζουμε πολύ καλά τις ιδιαιτερότητες που έχουν τα συγκεκριμένα προϊόντα. Επίσης, διαθέτουμε το πιο οργανωμένο ηλεκτρονικό καταστήμα στην Ελλάδα πάνω από μία δεκαετία. Για το λόγο αυτό, παρέχουμε όλες τις πιθανές υπηρεσίες ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα του τελικού προϊόντος που θα φτάσει στα χέρια σου, όπως δωρεάν έλεγχος ποιότητας (αν το ζητήσεις) πριν την αποστολή και ουσιαστική υποστήριξη μετά την πώληση από εξειδικευμένους μουσικούς πωλητές, συγκεκριμένες προδιαγραφές συσκευασίας των προϊόντων και τους κατάλληλους συνεργάτες για να το παραδώσουν με απόλυτη ασφάλεια!
Εκτός του δικού μας ρόλου, όμως, πρέπει κι εσύ να κάνεις κάποια απλά πράγματα για να συνεργαστούμε αποτελεσματικά κατά την παραλαβή του δέματος. Αυτά είναι:
- Κατά την παράδοση, να ελέγξεις τη συσκευασία και αν εντοπίσεις κάποιου είδους κακομεταχείριση, να το δηλώσεις στο διανομέα και να τη φωτογραφίσεις πριν την ανοίξεις.
- Αφού φύγει ο διανομέας, άμεσα να ανοίξεις το δέμα και να ελέγξεις διεξοδικά το προϊόν για να βεβαιωθείς ότι όλα είναι όπως πρέπει.
- Αν αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα, όπως γρατζουνιά, χτύπημα ή σπάσιμο, να το φωτογραφίσεις και να έρθεις άμεσα σε επικοινωνία μαζί μας.
Το τελευταίο που θέλω να τονίσω είναι ότι ο έλεγχος πρέπει να γίνει την ίδια μέρα που θα παραλάβεις το δέμα και να μας στείλεις τις φωτογραφίες με ένα e-mail στο [email protected].
Ότι και να συμβεί, θέλω να κρατήσεις την ψυχραιμία σου γιατί το μόνο πράγμα που μπορώ να υποσχεθώ με σιγουριά, είναι ότι οι φίλοι μου είναι πάντα εδώ για σένα!
Μουσικούλη, εξακολουθώ να έχω απορίες.
Αλήθεια; Στείλε μου την ερώτησή σου στη φόρμα που ακολουθεί. Είμαι όλος αυτιά!