Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά δε μου κάνει κάποιο από τα προϊόντα. Τι γίνεται τώρα;
Τιιι;?;?; Παρέλαβες ένα από τα παιδιά μου και δε σου αρέσει; Πφφφ εντάξει δε γίνεται να έχουμε όλοι τα ίδια γούστα! Για αυτό, μπορείς να το επιστρέψεις εντός 14 ημερών από την ημέρα που το παρέλαβες. Και φυσικά δε θα σε ρωτήσει κανείς το λόγο εκτός αν θέλεις να μου το πεις για το δικό μου καλό! Αυτό που χρειάζομαι από εσένα είναι να συμπληρώσεις τη φόρμα υπαναχώρησης, να τη στείλεις με e-mail (
Πότε δεν είναι δυνατή η επιστροφή;
Κοίτα, ο κλάδος της μουσικής είναι πολύ ιδιαίτερος. Σκέψου ότι υπάρχουν μουσικά όργανα που έρχονται σε επαφή με το στόμα ή άλλος μουσικός εξοπλισμός που μπαίνει στα αφτιά για παράδειγμα. Επίσης, πρέπει να προσπαθούμε να διαφυλάττουμε τα συμφέροντα των μουσικών δημιουργών αφού πολλοί είναι αυτοί που βιοπορίζονται από συγγραφή βιβλίων για παράδειγμα. Οπότε, δυστυχώς, στις ακόλουθες κατηγορίες ειδών δεν μπορώ να ζητάω από τους φίλους μου στο Zaranikas Music Store να δεχθούν επιστροφές:
- Πνευστά μουσικά όργανα, τα αξεσουάρ και ανταλλακτικά τους
- Μικρόφωνα και ακουστικά
- Βιβλία
- Συσκευές που περιλαμβάνουν προγράμματα software καθώς και κάθε είδους υλικό σχετικό με τα προγράμματα αυτά σε ψηφιακή - ηλεκτρονική μορφή για τη χρήση του οποίου απαιτείται ενεργοποίηση από εσένα ή δήλωση των προσωπικών σου στοιχείων, ενέργειες με τις οποίες καθίστασαι ο μοναδικός και αποκλειστικός χρήστης του προγράμματος (π.χ. κάρτες ήχου)
- Kάθε είδους ανταλλακτικά που αποτελούν αναπόσπαστα μέρη άλλων συσκευών
- Προϊόντα που παραγγέλθηκαν ή κατασκευάστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές σου (custom) ή είναι σαφώς προσωποποιημένα
- Προϊόντα για τα οποία έγινε ειδική παραγγελία για λογαριασμό σου κατόπιν προκαταβολής ή εξόφλησης και δεν ανήκουν στο προγραμματισμένο μας stock
Ποιά είναι η διαδικασία που ακολουθείται;
Από τη στιγμή που πληρούνται οι προϋποθέσεις όπως στις γράφω παραπάνω η διαδικασία είναι πολύύύύύύ απλή και γρήγορη!
Αρχικά, θα πρέπει να συμπληρώσεις τη Φόρμα υπαναχώρησης και να τη στείλεις στο
Στη συνέχεια, θα δρομολογηθεί η επιστροφή των προϊόντων στην έδρα του Zaranikas Music Store (Λ. Θηβών 209, Περιστέρι, 12134). Εφόσον τη στείλεις με courier ή μεταφορική εταιρία πρέπει να προσέξεις ώστε το δέμα να έχει το πακετάρισμα ακριβώς όπως το παρέλαβες για να αποφευχθούν ζημιές, γιατί μην ξεχνάς ότι φέρεις την ευθύνη για αυτή την αποστολή.
Μόλις, οι φίλοι μου παραλάβουν θα ελέγξουν διεξοδικά τα προϊόντα που επέστρεψες γιατί πρέπει να σιγουρευτούν ότι είναι σε εξαιρετική κατάσταση, μαζί με τα συσκευαστικά τους, για να τα παραλάβει ο επόμενος τους ιδιοκτήτης!
Πώς γίνεται η επιστροφή των χρημάτων;
Εφόσον ολοκληρωθούν οι διαδικασίες (όπως περιγράφονται στο προηγούμενο ερώτημα), θα δοθεί εντολή επιστροφής των χρημάτων (από τα οποία αφαιρούνται τα έξοδα διακίνησης*), η οποία γίνεται με τους εξής τρόπους:
- Αν έχεις εξοφλήσει με Τραπεζική κατάθεση τα χρήματα θα επιστραφούν στον τραπεζικό σου λογαριασμό με τον ίδιο τρόπο
- Αν έχεις εξοφλήσει με IRIS, e-banking τα χρήματα θα επιστραφούν στον τραπεζικό σου λογαριασμό με τον ίδιο τρόπο
- Αν έχεις εξοφλήσει με Αντικαταβολή σε courier ή BOX NOW Pay On The GO τα χρήματα θα επιστραφούν στον τραπεζικό σου λογαριασμό με τραπεζική κατάθεση εντός 10 εργάσιμων ημερών
- Αν έχεις εξοφλήσει με Μετρητοίς σε οδηγό της Zaranikas τα χρήματα θα επιστραφούν στον τραπεζικό σου λογαριασμό με τραπεζική κατάθεση άμεσα
- Αν έχεις εξοφλήσει με Χρεωστική/ Πιστωτική κάρτα η εντολή επιστροφής χρημάτων δίνεται άμεσα στην τράπεζα από τους φίλους μου και τα χρήματα πιστώνονται στην κάρτα σου σε 3-5 εργάσιμες ημέρες (ανάλογα με την τράπεζα έκδοσης της κάρτας)
* Από την επιστροφή των χρημάτων που πλήρωσες, όπως γράφω παραπάνω, αφαιρούνται τα έξοδα διακίνησης. Αυτά είναι τα εξής:
- Κόστος μεταφορικών αρχικής αποστολής
- Κόστος μεταφορικών επιστροφής
- Κόστος αντικαταβολής (αν υπήρχε)
Να σημειώσω ότι αν η παραγγελία σου είχε σταλεί με δωρεάν μεταφορικά τότε θα αφαιρεθεί από το ποσό προς επιστροφή και το κόστος της αρχικής αποστολής.
Δες κι άλλη σχετική ερώτηση: Πως ξέρω ότι θα μου κάνουν τα προϊόντα που έχω στο καλάθι μου;
Τι καλά! Σου προτείνω να επικοινωνήσεις με τους φίλους μου στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης (2105715165) στο ωράριο που έχω αναρτήσει. Είμαι σίγουρος ότι θα χαρούν να ακούσουν τις απορίες σου και θα απαντήσουν σε αυτές, βγάζοντας ασπροπρόσωπο το Μουσικούλη!
Αν πάλι σου αρέσει το διάβασμα, μη χάνεις χρόνο και μπες στο blog. Θα βρεις να διαβάσεις ότι χρειάζεται για να κάνεις τη σωστή επιλογή. Οι φίλοι μου έχουν βάλει τα δυνατά τους να καλύψουν κάθε σου απορία!
Δες κι άλλη σχετική ερώτηση: Θέλω να αλλάξω την παραγγελία που έκανα. Πώς το κάνω;
- “Και εγώ πώς θα πάρω το μπουζούκι μου στο μάθημα χωρίς θήκη;“
- “Τώρα, όπως έστρωσες θα κοιμηθείς!”
Μμμ, όχι πιά! Εγώ και οι φίλοι μου στο Zaranikas Music Store, ξέρουμε πολύ καλά, ότι με ένα μυαλό χειμώνα-καλοκαίρι, ε, θα ξεχάσεις και κάτι! Κανένα πρόβλημα! Μου είπαν να σου προτείνω να δεις το e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας και αν ξέχασες κάτι να μας ενημερώσεις μέσω e-mail στο
Μήπως χρειάζεσαι ιδέες, για το τι μπορεί να ξέχασες; Μπορεί για παράδειγμα να ξέχασες ένα βασικό αξεσουάρ ή να συμπληρώσεις τα στοιχεία για το τιμολόγιό σου ή ακόμα να γράψεις σημείωση για το πότε θα είσαι στο γραφείο. Αυτά και ότι άλλο χρειάζεσαι περιμένουμε να ακούσουμε στα τηλέφωνα επικοινωνίας ή να διαβάσουμε με e-mail, απλά ... βιάσου γιατί όσο μιλάμε το δέμα σου ετοιμάζεται να πετάξει προς τα εσένα!!
Τα ίδια ισχύουν και στην περίπτωση που θέλεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου στο σύνολό της 😭.
Δες κι άλλη σχετική ερώτηση: Έχω μάθει ότι όποιος σας επιλέγει απολαμβάνει μοναδικά προνόμια.
Βλέπω, ότι είσαι καλά διαβασμένος/-η! Το ξαναείπαμε, είμαι ο Μουσικούλης και κάνω τα πάντα για να σε εξυπηρετήσω ως ξεχωριστή προσωπικότητα και να καλύψω τις διαφορετικές ανάγκες που υπάρχουν, για αυτό προσφέρω:
- Πολλούς τρόπους αποστολής/ παραλαβής και δωρεάν μεταφορικά.
- Πολλούς τρόπους εξόφλησης και άτοκες δόσεις.
- Επίσημη εγγύηση αντιπροσωπείας και επέκταση εγγύησης σε ορισμένες περιπτώσεις.
- Δωρεάν έλεγχο ποιότητας πριν την αποστολή της παραγγελίας εφόσον το επιθυμείς.
- Πραγματικό after sales support με δωρεάν υπηρεσίες του οργανωμένου εργαστηρίου μουσικών οργάνων.
- Δυνατότητα επιστροφής της παραγγελίας εντός 14 ημερών, εφόσον δε σε ικανοποιήσει κάποιο από τα προϊόντα που παρήγγειλες.
- Δωρεάν πρόσβαση σε τεράστια γνωσιακή βάση εντός των προϊόντων, των blog και vlog μου.
- Πολλά ακόμα δώρα που θα σε εκπλήξουν με την παραλαβή της παραγγελίας…