Τι χρειάζεται για να κάνω παραγγελία στη σελίδα σας;
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να είσαι άνω των 18 ετών και να αγαπάς τη μουσική! Ε, αυτό ήταν μπορείς να περιηγηθείς στην τεράστια γκάμα των προϊόντων που έχω επιλέξει προσεκτικά να προσφέρω και να επιλέξεις ό,τι σου αρέσει. Δε χρειάζεται να έχεις ούτε πιστωτική κάρτα, ούτε τραπεζικό λογαριασμό. Μόνο συμπληρωσέ μου προσεκτικά τα στοιχεία για την παράδοση της παραγγελίας σου και τα στοιχεία που θα χρειαστώ για να επικοινωνήσω μαζί σου και να σε ενημερώσω για όλες τις εξελίξεις σχετικά με αυτήν, στη φόρμα που βρίσκεται στο καλάθι. Μετά από αυτό ασ'τα όλα πάνω σε εμένα και τους φίλους μου στο Zaranikas Music Store.
Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες που βλέπω στα προϊόντα;
- Άμεσα Διαθέσιμο σημαίνει ότι υπάρχει
- 1 με 3 μέρες σημαίνει ότι υπάρχει στην αποθήκη
- Αναμένεται σημαίνει ότι αναμένεται να είναι διαθέσιμο προς αποστολή την ημερομηνία που αναγράφεται
- Κατόπιν Παραγγελίας ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο στην αποθήκη μας αυτή τη στιγμή
- Μη Διαθέσιμο ότι δεν υπάρχει καθόλου αυτή τη στιγμή και πιθανότατα θα καθυστερήσει πολύ νέα παραλαβή
Έχω βάλει τα προϊόντα που θέλω στο καλάθι μου. Τι να κάνω τώρα;
Και τώρα ήρθε η στιγμή να αποφασίσεις πως θα παραλάβεις! Ό,τι και να επιλέξεις η παραγγελία σου θα έρθει γρήγορα και με ασφάλεια στα χέρια σου. Όλες οι συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρίες έχουν ακούσει χιλιάδες φορές ότι θέλω να προσέχουν τα δέματα που τους δίνω γιατί τα έχω σαν παιδιά μου. Και οφείλω να ομολογήσω ότι το κάνουν, αλλά για να είμαι απόλυτα σίγουρος και εγώ σου λέω, δες προσεκτικά το δέμα μου όταν φτάσει και αν έχει συμβεί κάτι περίεργο ενημέρωσέ με σε παρακαλώ!
Μετά από αυτό, θέλω να επιλέξεις τον τρόπο που θα πληρώσεις την παραγγελία σου. Έχω πολλούς τρόπους για να το κάνεις αυτό, γιατί με ενδιαφέρει να έχεις επιλογές αλλά περισσότερη βάση δίνω στην ασφάλεια σου. Για παράδειγμα, αν επιλέξεις την Κάρτα θα σε μεταφέρω σε ασφαλές περιβάλλον τράπεζας για να μην υπάρξει το παραμικρό ενδεχόμενο λάθους. Αυτά που θέλω να προσέξεις είναι ότι η Αντικαταβολή έχει επιπλέον χρέωση και η Τραπεζική Κατάθεση περιθώριο 2 ημερών για να ολοκληρωθεί!
Και να σου πω και κάτι άλλο; Μήπως είσαι ρομαντική ψυχή και θέλεις να στείλεις την παραγγελία σε κάποιον άλλο; Ε, τότε συμπλήρωσέ μου τα στοιχεία του τυχερού κάτω από τη “Διεύθυνση Αποστολής”. Ή μήπως έπεσα σε επιχειρηματία; Τσέκαρε το “Επιθυμώ Τιμολόγιο“ και συμπλήρωσε τα στοιχεία που χρειάζομαι. Μπορεί, επίσης, να θέλεις να γράψεις μια αφιέρωση ή να θέλεις να στείλω την παραγγελία σου μετά από κάποιες μέρες. Ο Μουσικούλης σου θα τα κάνει όλα αυτά για σένα χωρίς δεύτερη σκέψη! Απλά θυμήσου να μου το γράψεις στο πεδίο “Ειδικές σημειώσεις και σχόλια” που έχω φτιάξει ειδικά για αυτό το λόγο.
Έχω δεύτερες σκέψεις για τα προϊόντα που έχω στο καλάθι μου. Πως ξέρω ότι θα μου κάνουν;
Τι καλά! Σου προτείνω να επικοινωνήσεις με τους φίλους μου στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης (2105715165) στο ωράριο που έχω αναρτήσει. Είμαι σίγουρος ότι θα χαρούν να ακούσουν τις απορίες σου και θα απαντήσουν σε αυτές, βγάζοντας ασπροπρόσωπο το Μουσικούλη!
Αν πάλι σου αρέσει το διάβασμα, μη χάνεις χρόνο και μπες στο blog. Θα βρεις να διαβάσεις ότι χρειάζεται για να κάνεις τη σωστή επιλογή. Οι φίλοι μου έχουν βάλει τα δυνατά τους να καλύψουν κάθε σου απορία!
Ολοκλήρωσα την παραγγελία μου. Πότε θα παραλάβω;
Συγχαρητήρια που ολοκλήρωσες την αγορά στο Zaranikas Music Store! Έχεις επιλέξει τον καλύτερο Μουσικούλη στην Ελλάδα.
Αν βιάζεσαι να παραλάβεις, ελπίζω να πρόσεξες τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που παρήγγειλες! Στο δεύτερο ερώτημα σου γράφω τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες που φαίνονται εντός των προϊόντων. Σίγουρα έχεις ήδη λάβει μέσω e-mail (στη διεύθυνση που δήλωσες) την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Τι; Δε σου ήρθε; Είσαι σίγουρος/-η ότι έλεγξες το φάκελο των ανεπιθύμητων/ spam e-mails; Πολύ προσοχή γιατί σε όλα τα βήματα της παραγγελίας σου, μπορεί τα e-mails που στέλνουν οι φίλοι μου για να σε ενημερώσουν σε ποιο στάδιο βρίσκεται, να είναι σε αυτό το φάκελο! Καλά, θα περιμένω εδώ……… Είδες που στο είπα;
Τα προϊόντα που φαίνονται Άμεσα Διαθέσιμο συνήθως αποστέλλονται εντός 12 εργάσιμων ωρών, αυτά που γράφουν 1 με 3 μέρες αποστέλλονται συνήθως εντός 2 εργάσιμων ημερών, αυτά που εμφανίζονται ως Αναμένεται αποστέλλονται (εκτός απροόπτου) την ημερομηνία που αναγράφεται και για τα Κατόπιν Παραγγελίας ή Μη Διαθέσιμο το τμήμα ηλεκτρονικού εμπορίου θα επικοινωνήσει μαζί σου για ενημέρωση, το συντομότερο δυνατόν!
Έχω μπερδευτεί με τις αλλαγές στην κατάσταση της παραγγελίας που έρχονται με e-mail. Τι σημαίνουν;
Εδώ θέλω να σημειωθεί ότι εγώ τους τα είχα πει! Κι εγώ μπερδεύτηκα όταν έβαλα την πρώτη μου παραγγελία, πολλάάάαααα χρόνια πριν γίνουμε τόσο καλοί φίλοι με τα παιδιά. Όταν μου το εξήγησαν όμως, είδα ότι ήταν απλά τα πράγματα. Ας τα πιάσουμε, λοιπόν, από την αρχή: Όπως σου είπα στην πρώτη ερώτηση που μου έκανες, με το που ολοκληρώσεις την παραγγελία θα πάρεις ένα αυτοματοποιημένο e-mail με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σου, το οποίο θα τοποθετεί την κατάσταση της παραγγελίας σε "Επιβεβαιωμένη από τον πελάτη". 2 παράγοντες παίζουν ρόλο για το πόσα και ποια (άλλα) e-mails με αλλαγές στην Κατάσταση της Παραγγελίας σου θα πάρεις: Η διαθεσιμότητα των προϊόντων (που αναλύω, επίσης, στην πρώτη ερώτησή σου) και ο τρόπος που έχεις επιλέξει να σου στείλω την παραγγελία.
Αν έχω τα προϊόντα Άμεσα Διαθέσιμα κι έχεις επιλέξει τρόπο αποστολής/ παραλαβής:
- "Παραλαβή από Κατάστημα" τότε θα πάρεις μόνο ένα e-mail με τίτλο "Ενημέρωση διαθεσιμότητας" όπου θα σε ενημερώνει ότι η παραγγελία σου ετοιμάστηκε και μπορείς να περάσεις να την παραλάβεις.
- "Courier" τότε θα πάρεις μόνο ένα e-mail με τίτλο "Απεστάλη" όπου θα σε ενημερώνει για την courier που επιλέχθηκε και το tracking number της αποστολής.
- Κάποια "Μεταφορική" Εταιρία τότε θα πάρεις μόνο ένα e-mail με τίτλο "Απεστάλη" όπου θα σε ενημερώνει για την αποστολή της παραγγελία και το τηλέφωνο επικοινωνίας της μεταφορικής.
- "Οδηγός της ΖΑΡΑΝΙΚΑΣ" τότε θα επικοινωνήσουν τηλεφωνικά μαζί σου οι φίλοι μου για να κανονίσουν ραντεβού παράδοσης και μετά θα πάρεις μόνο ένα e-mail με τίτλο "Απεστάλη".
Πάμε τώρα στο ενδεχόμενο να μην έχω τα προϊόντα Άμεσα Διαθέσιμα. Αλήθεια, υπάρχει τέτοια περίπτωση;
Το μόνο που αλλάζει στην παραπάνω διαδικασία είναι ότι αφού πάρεις το αρχικό e-mail της επιβεβαίωσης της παραγγελίας σου, όταν δουν οι φίλοι μου ότι κάποιο από τα προϊόντα που χρειάζεσαι δεν το έχω, θα το ζητήσουν και θα σου αλλάξουν την κατάσταση της παραγγελίας σε "Η παραγγελία σας είναι σε επεξεργασία" 🙈. Εεε παιδιά στο τμήμα ηλεκτρονικού εμπορίου, ήθελα να 'ξερα το σκεφτήκατε πολύ το όνομα αυτό; Τέλος πάντων, μετά από αυτό η διαδικασία θα εξελιχθεί όπως σου περιέγραψα πριν.
Όπως ήδη ξέρεις με ενδιαφέρει να παραλάβεις το δέμα σου γρήγορα και με ασφάλεια. Γι' αυτό και παρακολουθώ στενά τις αποστολές να δω αν παραδόθηκαν. Έτσι, όταν βλέπω ότι έχει ολοκληρωθεί η παράδοση ενημερώνω τα παιδιά και αλλάζουν την κατάσταση σε "Ολοκληρώθηκε", ενώ αν δω ότι το δέμα μου γυρνάει πίσω γιατί δεν παρελήφθη στο χρονικό διάστημα που ορίζει ο συνεργαζόμενος μεταφορέας, η κατάσταση θα αλλαχθεί σε "Επιστροφή".
Υπάρχει φυσικά και η περίπτωση να μην υπάρχει και να μην αναμένεται το/ τα προϊόν/ -τα που επιθυμείς ή να έχεις τοποθετήσει ελλειπή στοιχεία επικοινωνίας και παράδοσης στην παραγγελία σου. Σε αυτήν την περίπτωση, θα επικοινωνήσουν οι φίλοι μου τηλεφωνικά μαζί σου για ενημέρωση και θα ακολουθήσει η αλλαγή της κατάστασης της παραγγελίας σε "Ακυρωμένη".
Θέλω να αλλάξω την παραγγελία που έκανα. Πώς το κάνω;
- “Και εγώ πώς θα πάρω το μπουζούκι μου στο μάθημα χωρίς θήκη;“
- “Τώρα, όπως έστρωσες θα κοιμηθείς!”
Μμμ, όχι πιά! Εγώ και οι φίλοι μου στο Zaranikas Music Store, ξέρουμε πολύ καλά, ότι με ένα μυαλό χειμώνα-καλοκαίρι, ε, θα ξεχάσεις και κάτι! Κανένα πρόβλημα! Μου είπαν να σου προτείνω να δεις το e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας και αν ξέχασες κάτι να μας ενημερώσεις μέσω e-mail στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2105715165 και εμείς θα κάνουμε τα υπόλοιπα. Αλλά πρόσεχε… μην έχουν στείλει ήδη την παραγγελία σου, γιατί μετά δε θα μπορούμε να σε βοηθήσουμε ούτε εμείς! Και έχε το καλά στο νου σου… …οι φίλοι μου είναι πολυυυύ γρήγοροι στην ετοιμασία και την αποστολή της παραγγελίας.
Μήπως χρειάζεσαι ιδέες, για το τι μπορεί να ξέχασες; Μπορεί για παράδειγμα να ξέχασες ένα βασικό αξεσουάρ ή να συμπληρώσεις τα στοιχεία για το τιμολόγιό σου ή ακόμα να γράψεις σημείωση για το πότε θα είσαι στο γραφείο. Αυτά και ότι άλλο χρειάζεσαι περιμένουμε να ακούσουμε στα τηλέφωνα επικοινωνίας ή να διαβάσουμε με e-mail, απλά ... βιάσου γιατί όσο μιλάμε το δέμα σου ετοιμάζεται να πετάξει προς τα εσένα!!
Τα ίδια ισχύουν και στην περίπτωση που θέλεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου στο σύνολό της 😭.
Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά δε μου κάνει κάποιο από τα προϊόντα. Τι γίνεται τώρα;
Τιιι;?;?; Παρέλαβες ένα από τα παιδιά μου και δε σου αρέσει; Πφφφ εντάξει δε γίνεται να έχουμε όλοι τα ίδια γούστα! Για αυτό, μπορείς να το επιστρέψεις εντός 14 ημερών από την ημέρα που το παρέλαβες. Και φυσικά δε θα σε ρωτήσει κανείς το λόγο εκτός αν θέλεις να μου το πεις για το δικό μου καλό! Αυτό που χρειάζομαι από εσένα είναι να συμπληρώσεις τη φόρμα υπαναχώρησης, να τη στείλεις με e-mail ([email protected]) και να πακετάρεις το δέμα ακριβώς όπως σου ήρθε και να σιγουρευτείς ότι δεν υπάρχουν σημάδια φθοράς στο προϊόν και τη συσκευασία του. Απλά να σου υπενθυμίσω ότι δεν μπορώ να δεχθώ επιστροφή σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων. Αυτές είναι τα βιβλία, τα πνευστά μουσικά όργανα και τα αξεσουάρ τους, τα μικρόφωνα και τα ακουστικά. Εσύ θα ήθελες να αγοράσεις ένα καινούριο ζευγάρι ακουστικών beyerdynamic και να το έχει χρησιμοποιήσει κάποιος άλλος, έστω και για 1’;
Τα προϊόντα που αγόρασα έχουν κάποια εγγύηση;
Εσύ τι περίμενες; Να σε αφήσει ο Μουσικούλης χωρίς εγγύηση; Και πως θα σιγουρευτώ ότι θα χρησιμοποιήσεις τα μοναδικά μουσικά προϊόντα, που εξασφάλισα με κόπο για εσένα, αποτελεσματικά σε βάθος χρόνου; Η πλειοψηφία των προϊόντων που έχω αναρτημένα στην ιστοσελίδα μου, έχουν επίσημη εγγύηση της εκάστοτε ελληνικής αντιπροσωπείας. Αυτό σημαίνει ότι για οτιδήποτε και αν συμβεί με υπαιτιότητα του προϊόντος που αγοράζεις, θα απευθυνθείς στους φίλους μου στο Zaranikas Music Store για να σε κατευθύνουν. Το χρονικό διάστημα της εγγύησης αναγράφεται εντός του προϊόντος που επιλέγεις. Σε κάποιες περιπτώσεις, μάλιστα, που δε με έχει ικανοποιήσει χρονικά η επίσημη εγγύηση της αντιπροσωπείας, προσφέρω δωρεάν αυτόματη επέκταση εγγύησης εγώ. Σε γενικές γραμμές τα προϊόντα που επιλέγω και διαθέτω έχουν από 1 έως και 15 χρόνια εγγύηση!
Φοβάμαι μη χαθούν ή διαμοιραστούν τα στοιχεία που καταχωρώ στην παραγγελία.
Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Πολλά έχουν δει τα μάτια μου και έχουν ακούσει τα αυτιά μου αλλά ξέρεις κάτι; Έχω έντονες ανησυχίες για αυτό το ζήτημα και για αυτό το λόγο έχω επενδύσει προσπάθεια και πόρους για να εξασφαλίσω ότι δεν πρόκειται ποτέ να συμβεί κάτι παρόμοιο στο www.zaranikas.gr. Για αυτό το λόγο ο server που χρησιμοποιώ εφαρμόζει τα αυστηρότερα πρωτόκολλα ασφαλείας, τα προσωπικά στοιχεία που συμπληρώνεις στη φόρμα της παραγγελίας τα βλέπει μόνο ο φίλος μου που διαχειρίζεται την παραγγελία, ενώ τα στοιχεία της κάρτας (σε περίπτωση που επιλέξεις να εξοφλήσεις με αυτή) συμπληρώνονται απευθείας στην πλατφόρμα της συνεργαζόμενης τράπεζας.
Έχω μάθει ότι όποιος σας επιλέγει απολαμβάνει μοναδικά προνόμια.
Βλέπω, ότι είσαι καλά διαβασμένος/-η! Το ξαναείπαμε, είμαι ο Μουσικούλης και κάνω τα πάντα για να σε εξυπηρετήσω ως ξεχωριστή προσωπικότητα και να καλύψω τις διαφορετικές ανάγκες που υπάρχουν, για αυτό προσφέρω:
- Πολλούς τρόπους αποστολής/ παραλαβής και δωρεάν μεταφορικά.
- Πολλούς τρόπους εξόφλησης και άτοκες δόσεις.
- Επίσημη εγγύηση αντιπροσωπείας και επέκταση εγγύησης σε ορισμένες περιπτώσεις.
- Δωρεάν έλεγχο ποιότητας πριν την αποστολή της παραγγελίας εφόσον το επιθυμείς.
- Πραγματικό after sales support με δωρεάν υπηρεσίες του οργανωμένου εργαστηρίου μουσικών οργάνων.
- Δυνατότητα επιστροφής της παραγγελίας εντός 14 ημερών, εφόσον δε σε ικανοποιήσει κάποιο από τα προϊόντα που παρήγγειλες.
- Δωρεάν πρόσβαση σε τεράστια γνωσιακή βάση εντός των προϊόντων, των blog και vlog μου.
- Πολλά ακόμα δώρα που θα σε εκπλήξουν με την παραλαβή της παραγγελίας…
Θέλω να στείλω ένα γράμμα στον Κύριο Μουσικούλη.
Δεν μπορώ να το πιστέψω, ότι δε σε κάλυψα. Και σκέψου ότι οι φίλοι μου συνέχεια λένε ότι έχω φάει γλιστρίδες! Στείλε μου την απορία σου για να τους βάλω να απαντήσουν το συντομότερο δυνατόν: